Social Videos Downloader

Translate this blog content ;)

Saturday 14 April 2012

keNapA meSti BinTanG??

Dalam bayak-banyak benda, sudah semestinya saya akan pilih "Bintang"..kenapa??
Sebab..bintang adalah salah satu ciptaan Tuhan yang indah..yang takkan pernah hilang dimata kita..
Saya menganggap bintang sebagai kehidupan saya..kerana apa jua yang berlaku terhadap saya, saya akan mengadu kepada bintang.meluahkan kepada bintang..



"Bintang tak pernah jemu mendengar keluhan saya.."


Ye..bintang tak pernah jemu mendengar keluhan saya..saya senyum menangis semuanya di hadapan bintang..masa yang terluang saya habiskan bersama bintang di malam hari..lalala~

"Mencari buruj???"

Yeah!!..sudah semestinya saya akan mencari buruj!!..itu salah satu hobi saya bersama bintang..antara buruj peberet saya ialah "orion" sbb orion adalah salah satu buruj yg paling mudah di cari, sebab orion ada tali pinggang lebih dikenali sebagai "orion belt". Orion belt adalah tiga bintang yang tersusun mendatar di tengah-tengah buruj orion.nak tau bagaimana bentuk buruj orion?? 

Gambar buruj orion

So, sebab itulah saya memilih bintang..
P/s : "kalau awak rindukan saya..pandanglah ke arah bintang kerana kita sedang melihat bintang yang sama di langit yang sama.." ;)

No comments:

Post a Comment